ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Recomanacions!

2 participantes

Ir abajo

Recomanacions! Empty Recomanacions!

Missatge por Jans Ds 09 Maig 2009, 16:07

Bases:

Recomanacions: Valters,javi rodriguez i prigioni, amb el canvi javi per ricky tambe estaria molt be,inclós jeter pot fer un molt bon partit.

Alers:

Recomanacions: Vidal que disposara de mes minuts,pete que sempre fa molt bones valoracions,saul que ha de jugar-se el tot per el tot amb el fuenla i stojic (el menorca ha d'agotar les seues posibilitats),suarez pero aquesta jornada no es juga res i juga contra tau.. tambe podem optar per tucker,oleson,rako,navarro pero aquests dos ultims depenen dels minuts dels que van a disposar i quinteros que nose si jugara molt pero la seua lesio.

Pivots:

Recomanacions: Moiso davant la baixa de sonseca por fer-ho molt be,woods que ha de tirar del seu equip,splitter que sempre ho fa be i a sobre disposara de minuts, ndong que te un rival facil,bueno que es juga tot per a estar en els playoff i vazquez,reyes i aquesta gent depen del minuts dels que disposen.

EL MEU EQUIP!

Javi/Ricky
Valters
Prigioni

Pete
Vidal
Saul
Stojic

moiso
splitter
Reyes
woods

L´any que be seran mes grossos l´analisis!( que amb els exams no tinc res de temps jeje)
Jans
Jans
Forers
Forers

Nombre de missatges : 12
Punts : 109974
Reputació al fòrum : 50

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanacions! Empty Re: Recomanacions!

Missatge por nexto Dg 10 Maig 2009, 00:00

El Moiso s'ho ha currat, bona aposta, jo ja tenia Wink


Editat per darrera vegada per nexto el Dg 10 Maig 2009, 12:39, editat 1 cop en total
nexto
nexto
Moderador
Moderador

Nombre de missatges : 106
Localització : En el fòrum
Punts : 112062
Reputació al fòrum : 0

http://nextowrite.tk

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanacions! Empty Re: Recomanacions!

Missatge por Jans Dg 10 Maig 2009, 05:07

Els meus alers tela,que grans!!

Pete
Vidal
Saul
Stojic
Jans
Jans
Forers
Forers

Nombre de missatges : 12
Punts : 109974
Reputació al fòrum : 50

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanacions! Empty Re: Recomanacions!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum