Recomanacions de tothom
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Recomanacions de tothom
Aqui podeu escriure tothom (usuaris i convidats, que m'agradaria que us registressiu) les vostres recomanacions.
Per aquesta jornada, tinc una visió, I aquesta és que el gran Xavi Rey serà MVP de la Jornada. He avisat. Perquè un jugador com ell no es pot menospreciar. I qui farà 25 de valoració serà l'Avdalovic, i també he avisat. Si és que ho se... No se perquè tinc un pressentiment.
Per aquesta jornada, tinc una visió, I aquesta és que el gran Xavi Rey serà MVP de la Jornada. He avisat. Perquè un jugador com ell no es pot menospreciar. I qui farà 25 de valoració serà l'Avdalovic, i també he avisat. Si és que ho se... No se perquè tinc un pressentiment.
Re: Recomanacions de tothom
Del sm boylesport paso una mica, per no dir bastant. No se si hi participare. Pensa que son 15 millons, i tots els que vagin malament al SM, es concentraran allà. és com tornar a començar, però em desilusiono al veure que pots fer l'equip que et surti dels ous. Això no té gràcia.
Vule Avdalovic
L'opció Avdalovic té més força ara mateix!! 19 punts en el partit d'ahir, i 18 de valoració. Aquest tiu és un crack, com es nota que tenia una qualitat impressionant. Potser aquesta temporada no acaba d'entonar-se, però ja veureu la temporada que ve... Serà dels millors bases. També dir que av ser MVP del partit.