ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Recomanacions de la Jornada

Ir abajo

Recomanacions de la Jornada Empty Recomanacions de la Jornada

Missatge por Rodritu Dl 09 Mar 2009, 21:38

Aqui podeu escriure tothom (usuaris i convidats, que m'agradaria que us registressiu) les vostres recomanacions.

Base: Doncs be, jo epr aquesta Jornada veig una molt bona opció per a bases. Si tens el Llull, un recanvi bastant econòmic (200.000€), i que ho farà be. Aquest tio es diu Javi Rodríguez. Ha fallat poc aquesta temporada. Ja no dire que serà MVP ni res d'això, perque sino els gafo, però ho farà pru be.
Aler: A qui veig molt be ultimament és al Navarro. Ara ja no s'ho tira tot, sino que fa jugar més a l'equip, i el fruit és les xifres d'assistències elevades que està fent ultimament. Dir que si fa 36 punts de valoració, puja 62.000€, i això està bastant be i ho pot fer.
Pívot: L'Splitter serà el jugador més comprat aquesta jornada, i amb raó. Té un molt bon partit per endavant, on es pot coronar MVP de la Jornada, així que si vols optar a coses grans en la Jornada 26, com per exemple arribar a xifres altes (230,240 punts), hauràs de tenir l'Splitter.

Altres recomanacions: Si no fós per el 4 que m'ha fet l'amiguet, diria que a la Jornada que ve seria MVP. Estic parlant del Vule, i aenció, que si ho fa be demà a la Eurocup, tindrà moltes possibilitats, com a la Jornada 25 verd . L'altre gran jugador, en Xavi Rey. Atenció, perquè segueix pujant Broker, i ho farà bastant be si juga més de 6 minuts, que es lo que va jugar ahir. Raons¿?¿?¿?
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113214
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum