ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Opineu sobre la Lliga Pública

Ir abajo

Opineu sobre la Lliga Pública Empty Opineu sobre la Lliga Pública

Missatge por Rodritu Dj 05 Mar 2009, 17:32

Doncs be, aquí podeu opinar sobre la Lliga Pública Boylesports. Com podreu haver vist a l'Introducció, a mi no em fa el pes, ja que això de tenir 15 millons i poder fer l'equip que vulguis... El SuperManager és un equip que s'ha de treballar, i la gràcia és poder fer el millor equip per a tu amb els diners que tinguis, però si et deixen fer el millor equip...

Be, us posare unes preguntes per respondre si voleu opinar:

1- Participareu a la Lliga Pública?
Personalment suposo que acabare jugant, però no m'ho mirare gaire.

2- Us sembla una bona idea, implementar el SuperManager però amb 15 millons i canvis il·limitats?
Com ja he dit, la idea no m'agrada gaire.

3- Si participeu, en que us concentrareu per guanyar, o on fareu més equips?
Doncs personalment, em concentrare és si jugo per guanyar a la General, encara que és practicament impossible.

4- Creieu que han fet be de posar la Lliga Pública quan queden només 10 jornades?
Em sembla que, per el Broker que donen, està be, però no crec que sigui gaire interessant mirar-s'ho tant com el SuperManager normal.

5- Us agradaria deixar permament la Lliga Pública?
Igual que m'agradaria deixar el Nostradamus obert per a l'ACB també, amb la Lliga Pública no m'agradaria gaire. Seria com tenir dos SuperManager. Però amb el Nostradamus si que estaria be.
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113234
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum