Introducció. Que és la Lliga Pública Boylesports?
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Introducció. Que és la Lliga Pública Boylesports?
Doncs be, la Lliga Pública Boylesports és un estil de SuperManager que sempre s'obre més o menys quan falten 10 jornades, i tracta de lo mateix que el SuperManager. És identic, però amb una diferència. La lliga comença de zero, i per crear equips, doncs et donen 15 millons, i per a cada jornada canvis il·limitats.
Personalment, no m'agrada gaire, ja que hi ha un factor bastant dolent. I és que amb la Lliga Pública, et pots crer l'equip que et "surti dels ous" (perdoneu-me per l'expressió) perquè et donen 15 millons per fer un equip. Quin problema hi ha? Doncs que no es poden fer lligues privades. Ja ho diu la paraula, lliga pública, sense lligues privades.
Personalment, no m'agrada gaire, ja que hi ha un factor bastant dolent. I és que amb la Lliga Pública, et pots crer l'equip que et "surti dels ous" (perdoneu-me per l'expressió) perquè et donen 15 millons per fer un equip. Quin problema hi ha? Doncs que no es poden fer lligues privades. Ja ho diu la paraula, lliga pública, sense lligues privades.
Re: Introducció. Que és la Lliga Pública Boylesports?
Pot estar bé, tot i que ja tinc prous maldecaps amb les lligues que porto.
Encara no sé que faré.
Salut!
Encara no sé que faré.
Salut!
joanlopesoler- Forers
- Nombre de missatges : 15
Punts : 115129
Reputació al fòrum : 0
Re: Introducció. Que és la Lliga Pública Boylesports?
joanlopesoler escrigué:Pot estar bé, tot i que ja tinc prous maldecaps amb les lligues que porto.
Encara no sé que faré.
Salut!
Que gran Joanlo! Però no t'estressis amb l'SM, que acabes de començar e ;-)