Premis de la Lliga(lliga privada ACB-SM 08-09)
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Premis de la Lliga(lliga privada ACB-SM 08-09)
Be, com que estem en crisis, només hi haurà una recompensa per qui guanyi cada cosa de la nostra lliga privada (recordar que us podeu apuntar tots els que vulgueu, i que sigueu membres!):
General
Broker
Anotació
Triples
Rebots
Assistencies
Al final no m'ha quedat com volia, ja que he estat buscant serials per al meu Photoshop 7.0, que ja se m'havia acabat la prova de 30 dies, i no he trobat cap serial que anés be. Ho he fet amb el Paint . Sobre el tema de qui guanyi la General, serà qui hagi guanyat una jornada més vegades, ja que si ara mateix s'insriu en Klapau, per exemple, que és Top500 (els altres no sé com aneu), hauria guanyat ja, gaire be, i seria injust.
Salut!
General
Broker
Anotació
Triples
Rebots
Assistencies
Al final no m'ha quedat com volia, ja que he estat buscant serials per al meu Photoshop 7.0, que ja se m'havia acabat la prova de 30 dies, i no he trobat cap serial que anés be. Ho he fet amb el Paint . Sobre el tema de qui guanyi la General, serà qui hagi guanyat una jornada més vegades, ja que si ara mateix s'insriu en Klapau, per exemple, que és Top500 (els altres no sé com aneu), hauria guanyat ja, gaire be, i seria injust.
Salut!
Editat per darrera vegada per Rodritu el Dt 26 Maig 2009, 19:39, editat 1 cop en total
Re: Premis de la Lliga(lliga privada ACB-SM 08-09)
pero si s'inscriu posara a historia de la lliga que ha guanyat sempre k agi fet mes punts ke nos, encara que abans no i fos.
apahoquei escrigué:pero si s'inscriu posara a historia de la lliga que ha guanyat sempre k agi fet mes punts ke nos, encara que abans no i fos.
Es igual, però jo ho puc controlar.
Estem a 72 hores només de coneixer els guanyadors de cada categoria de la lliga privada 08-09 del fòrum!!
Em sembla que jo os guanyaré en totes les categories
Bona sort als que os disputeu els títols
Bona sort als que os disputeu els títols