ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok)

3 participantes

Ir abajo

Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok) Empty Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok)

Missatge por apahoquei Dj 19 Feb 2009, 16:44

Real Madrid - Regal Barça

El Madrid porta partits guanyats després de grans remuntades, però crec que avui no podrà repetir tot i tenir tanta confiança: el Barça ho sap i la temporada que està fent no està gens malament, a més, són millor equip que el Madrid.

El Madrid - Barça de Copa que es disputarà avui dijous dia 19 de febrer del 2009 crec que serà un partit molt disputat. Prevec un inici demolidor del Reagal Barça, que farà un dels seus bons primers quarts amb l'atac d'Ilyasova (als primers quarts juga be), el joc d'equip i les aportacions defensives a la segona meitat del primer quart de Gianluca Basile; i es posarà pel davant al marcador. Llavors, suposo que Joan PLaza farà rectificar el seu equip, i de cara al segon quart apareixeran Felipe Reyes i els seus punts i rebots. Canviaran la defensa i el Barça veurà colapçat el seu atac, i el Madrid millorarà l'atac gràcies també a les aportacions d'homes com Sergi Llull, Quinton Hosley, Louis Bullock, o Mumbrú; cosa que farà empatar el partit. Xavi Pascual es veurà obligat a demanar algun temps mort i crec que la segona meitat del segon quart serà quan el partit estarà més igulat, amb jugades espectaculars de Fran Vázquez i Joan Carles Navarro, i algunes bones jugades de Reyes i Bullock (com no pot ser d'altra manera en un partit com aquest d'important: la copa). Crec que llavors, al final de la primera part, Navarro ja haurà fer un repertori de les seves millors bones jugades i portarà uns quants punts igual que Felipe Reyes, Bullock i Vázquez. La primera part acabarà igualadíssima, intenssíssima i emocionant.

Podria ser que a segona part arranqués per exemple amb Bullock enxufant un munt de triples de totes bandes i el Barça reaccionés a la meitat del tercer quart amb un temps mort, i que llavors apareixés la defensa estelar Basile&Grimau, alguna entrada de Grimau, les assistències de Sada, els estelars Vázquez&Navarro i alguna altra aportació. Acabaria el tercer quart amb un cert avantatge del Barça. No sé si serà al arrancar l'últim quart, a finals del tercer quart, a meitats del quart quart, o a començaments de la segona part (com he suposat abans), però n'estic segur que en algun petit moment del partit, Bullock enxufarà triples (gran moment és en el que està). Bé, seguin amb la predicció, l'últim quart serà molt important i decisiu: pot ser fulminant pel Barça si reacciona amb els seus problemes dels últims quarts (són millors que el Madrid i si se'n recorden de lo de l'Eurolliga, segur que surten cabrejats com mai i acaben amb el partit), o pot donar esperances al Madrid si reacciona i torna a empatar el partit (amb el seu "podemos" i això). Crec que en el quart quart serà qun aparegui el jugador revelació de la temporada ACB: Sergio Llull que crec que donarà anims al seu equip, però no aribaran al nivell del Barça, que crec que de la ma de Navarro i Vázquez sobretot, amb aportacions de Sada per exemple, Reagal Barça s'acabarà emportant el partit amb un meravellós i espectacular final de partit. Crec que el Barça guanyarà de més de 6 punts (si guanya el Barça no és ajustat, si guanya el Madrid potser) i tots els culés ens n'anirem a dormir amb un somriure d'orella a orella.


Aposto pels següents 5 inicials (digueu la vostra també):

Regal Barça

Víctor Sada
Joan Carles Navarro
Lubos Barton (de seguida el canviarà pel Basile i casi que no jugarà més)
Ersan Ilyasova
Daniel Santiago

Real Madrid

Sergi Llull
Louis Bullock
Quinton Hosley (o Mumbrú com a segona opció)
Felipe Reyes
Tomas Van den Spiegel (crec que Massey no sortirà titular)


Retransmissió del partit per televisió:

Dijous 19 de febrer del 2009, a les 19:00 h, per la2 de Televisió Espanyola (TVE)


Els altres partits de la Copa del Rei 2009:

A) MADRID - BARÇA: 19/2/09 A LES 19:00 H

B) Tau - Pamesa: 19/2/09 a les 21:30 h

C) Unicaja - Kalise Gran Canaria: 20/2/09 a les 19:00 h

D) Estudiantes - DKV Joventut: 20/2/09 a les 21:30 h

Guanyador A contra guanyador B: 21/2/09 a les 18:00 h

Guanyador C contra guanyador D: 21/2/09 a les 20:30 h

Final (guanyadors de les semifinals): 22/2/09 a les 18:30 h


Pd: tot això són els meus pronòstics igual que vosaltres podeu fer els vostres, potser a quedat massa com un guió, però és el que crec que passarà. Espero encertar-ho i ja comentarem com ha anat la cosa. Potser faré el meu resum des del meu punt de vista o algun altre pronòstic. Si heu arribat fins aquí a llegir aquest article: de tot cor, moltes gràcies.

Pd2: avui crec que he dormit 12 o 13 hores seguides.


Editat per darrera vegada per apahoquei el Dv 20 Feb 2009, 17:36, editat 1 cop en total
apahoquei
apahoquei
Moderador
Moderador

Nombre de missatges : 146
Punts : 111632
Reputació al fòrum : 0

http://apaok.foro.ws/

Tornar a dalt Ir abajo

Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok) Empty Re: Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok)

Missatge por Rodritu Dj 19 Feb 2009, 17:24

Doncs jo porto tot el dia al llit que estic amb vomits i marejos...

Merci per les previsions, avere si demà em trobo millor i puc fer alguna cosa.
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 112614
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok) Empty Re: Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok)

Missatge por nexto Dj 19 Feb 2009, 17:37

jeje, per no fer la previsió..Smile
que et recuperis
nexto
nexto
Moderador
Moderador

Nombre de missatges : 106
Localització : En el fòrum
Punts : 111622
Reputació al fòrum : 0

http://nextowrite.tk

Tornar a dalt Ir abajo

Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok) Empty Re: Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok)

Missatge por apahoquei Dv 20 Feb 2009, 17:28

Bé, parlant del partit Madrid-Barça, per sort va anar bé i el Barça va ser superior i es va imposar de 8 (75-83) amb un Navarro estelar (28 punts, 10 asistències i 27 de valoració). El Barça va guanyar un partit que es mereixia perquè té més blog que el Madrid que no ho va fer malament.

Com vaig predir, Ilyasova va començar fort, i ho van fer bé Navarro i Vázquez amb aportacions de Sada, Basile, etc. Però no vaig esmentar el gran partit de Santiago (impredictible) tot i que no ho està fent malament al llarg de la temporada, ni tampoc la bona aportació de Barton. Jo creia que el partit faria pujades i vaixades i que el marcador es mouria molt, però no va ser ben bé així, ja que el partit va ser tota l'estona molt intens i emocionant (com vaig dir) sense caure ni un moment, però amb el Barça sempre per davant del marcador (no ho vaig dir) i jugant un bàsquet millor que el Madrid.

Al Madrid van jugar molt bé Bullock (22 punts, amb el seu moment on fire que vaig predir, fent 2 triples seguits) i Reyes (autor de 16 punts), coses que vaig esmentar clarament. També van haver-hi petites aportacions d'altres jugadors, sobretot d'Hervelle, que no vaig recordar-me'n d'ell, ja que últimament està molt bé.

El quintet inicial del Barça el vaig clavar (no és gaire difícil ja que es molt difícil veure a Xavi Pascual posar-ne un de diferent). Els titulars del Madrid no els vaig encertar (encara que els havia posat com a segones opcions): vaig posar Hosley i va ser Mumbrú, i vaig posar Van den Spiegel i va ser Massey.


Seguiré comentant i...FORÇA BARÇA.


Pd: amb això dels 5 inicials m'he agradat, em sembla que ho seguiré fent. És més, ara mateix aniré a apostar pels dels equips que els toca jugar avui.
apahoquei
apahoquei
Moderador
Moderador

Nombre de missatges : 146
Punts : 111632
Reputació al fòrum : 0

http://apaok.foro.ws/

Tornar a dalt Ir abajo

Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok) Empty Re: Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok)

Missatge por Rodritu Dv 20 Feb 2009, 18:06

Gracies per la crònica, però no feia falta que posesis lo de "com vaig pensar jo" que ja sortia a dalt jeje
Avera avui que fa la Penya, esperem que guanyi i que hi hagi final catalana.
Força Penya!
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 112614
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok) Empty Re: Madrid - Barça de Copa 2009 (per Apaok)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum