Previsions per la Copa (per Apaok)
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Previsions per la Copa (per Apaok)
De moment escriuré qui crec que guanyarà cada partit, sense complicarmé amb diners i no sé que del Nostradamus:
-Madrid - Barça: Guanyarà el Barça pk es millor equip i o veig clar. Però ajustat.
-Tau - Pamesa: Guanya clar el Tau pk son superiors i estan en bon moment tot i lo del Madrid.
- Unicaja - Kalise: Guanya Unicaja, però tmb molt ajustat, pero voldrà estar present a les semis i son una mica superiors.
- Estu - DKV: Guanya clar DKV, l'Estu no està per la Copa, i el DKV es molt millor, tot i k Estu es l'amfitrió.
* Ja posré aviam ki ha passat i el pronostic pels seguents partits, tot i que llavors ja serà més dificil encertar, Ara ho veig fàcil: dos partits justos i dos clars.
pd: escriure dema al matí els pronostics i resums dels partits amb sense clau Nostradamus, a l'apartat Copa:Partits.
-Madrid - Barça: Guanyarà el Barça pk es millor equip i o veig clar. Però ajustat.
-Tau - Pamesa: Guanya clar el Tau pk son superiors i estan en bon moment tot i lo del Madrid.
- Unicaja - Kalise: Guanya Unicaja, però tmb molt ajustat, pero voldrà estar present a les semis i son una mica superiors.
- Estu - DKV: Guanya clar DKV, l'Estu no està per la Copa, i el DKV es molt millor, tot i k Estu es l'amfitrió.
* Ja posré aviam ki ha passat i el pronostic pels seguents partits, tot i que llavors ja serà més dificil encertar, Ara ho veig fàcil: dos partits justos i dos clars.
pd: escriure dema al matí els pronostics i resums dels partits amb sense clau Nostradamus, a l'apartat Copa:Partits.
Re: Previsions per la Copa (per Apaok)
Merci apahoquei.
Jo també crec que guanyarà el Tau, però no tant sobrat.
Jo també crec que guanyarà el Tau, però no tant sobrat.
Real Madrid - Regal FC Barcelona V>6
TAU Cerámica - Pamesa Valencia L>6
Unicaja - Kalise Gran Canaria L<=6
MMT Estudiantes - DKV V>6
TAU Cerámica - Pamesa Valencia L>6
Unicaja - Kalise Gran Canaria L<=6
MMT Estudiantes - DKV V>6
llàstima de lo del DKV, si no em faria d'or. (amb l'Unicaja tmb vaig encertar)
per cert, el nostradamus no es pot obrir i et porta al nostradamus playoff que tmpc es pot obrir.
Pero si l'Unicaja vas posar que guanyaria de màxim 6 i han guanyat de 10¡!¡!¡!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum