ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El Racó de l'Avalon

2 participantes

Ir abajo

El Racó de l'Avalon Empty El Racó de l'Avalon

Missatge por Avalon.cat Ds 17 Oct 2009, 15:55

Després d'un temps força enfeinat, em proposo escriure un anàlisis de la jornada 3.

Comencem amb dos temes importants:
- DKV- Estudiantes: Jo no m'arriscaria a tenir jugadors del DKV Joventut o de l'Estudiantes. Diuen els mitjans que segurament és jugarà, però si per qualsevol motiu algun dels jugadors que encara están malalts, empitjora, demanaràn l'ajornament, sigui a 14 hores del partit o a 2 només. Personalment, encara que Tripkovic és un jugador força interessant, tant per puntuació com per broker ( per dir un dels de la Penya) per aquesta jornada, si no es juga, serà un 0 dels bons. No tinc gens clar deixar jugadors d'aquest partit.

-Rafa Martinez: Sembla que ahir a la tarda va entrenar-se amb la resta del grup, l'entrenador diu que necessita més implicació dels jugadors, però no crec que jugui gaire avui. Alguns minuts per veure si pot jugar sense arriscar i prou. Almenys tinc aquesta sensació amb les paraules del diari valencià "Las Provincias".


Com tothom sap, o deuria saber, aquestes primeres jornades es clau i primordial el broker. Acumular el màxim de diners possibles amb jugadors molt rentables, que amb petites valoracions aconsegueixin l'estimada pujada del 15%.

Per tant em centraré en jugadors d'aquest perfil. Si a més tenim ens podem permitir estrelles com Batista, Navarro, Splitter, endavant amb els punts, però crec que poc de nosaltres arribem als 8 milions de broker i per tant em de buscar l'equilibri entre els 11 jugadors.


Aquest són els jugadors que hauríeu de tenir:
- Bases:
- Prigioni, Llull, R.San Miguel, De Colo, Llompart, J.Marco i Calloway.

- Alers:
- G. Flitch, Mumbrú, San Emeterio, Van Lacke, Gladyr, Ingles, i prenent riscos Rafa Martinez o Tripkovic.

- Pivots:
- Aguilar, Batista ( si econòmicament es pot), Savané ( encara que tingui un difícil partit contra el Barça, un 4 de valoració pot fer), Hendrix, Teletovic i Marc Jackson. Barac i Alzamora per pressupostos més ajustats.

Equip Ideal:

Prigioni
De Colo
R.San Miguel

San Emeterio
Flitch
Mumbrú
Rafa Martínez

Aguilar
Batista\Hendrix
Teletovic
Savané

Més modest per broker:
- Llompart
- Marco
- Avdalovic

-Tripkovic
- Gladyr
- Grimau
- Van Lacke

- Triguero
- Freeland
- Barac
- M.Jackson


Salut i sort!
Avalon.cat
Avalon.cat
Usuari honorífic
Usuari honorífic

Nombre de missatges : 35
Localització : Manhattan
Punts : 110615
Reputació al fòrum : 0

Tornar a dalt Ir abajo

El Racó de l'Avalon Empty Re: El Racó de l'Avalon

Missatge por Rodritu Ds 17 Oct 2009, 16:02

Totalment d'acord amb tu, Avalon, però al Tripkovic jo l'haurè de deixar per porblema de canvis, ja que d'en Llull no me'n fio si en Prigioni està jugant amb bones condicions. Be, d'aqui 15 minutets marxo a fer l'última sessió de grabació d'un CD i ja després quan arribi comentare com em va de moment la jornada.
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 112614
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum