ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El Racó de l'Avalon

3 participantes

Ir abajo

El Racó de l'Avalon Empty El Racó de l'Avalon

Missatge por Avalon.cat Dj 26 Mar 2009, 19:41

Doncs torna la meva secció després de algunes jornades desapareguda. Entre viatges i organitzant Assembles pel Pla Bolonya ni he tingut gaire temps per dedicar al Supermanager. Anem per feina. Faré un format semblant al de l'ACB per ser més explicit i fàcil de llegir.

-Jornada 28 -


La meva aposta personal, cuatre jugadors que cal tenir:

- Valters: Juga contra una de les pitjors defenses de bases i a casa. A més està fent uns últims partits força regulars ( set consecutius per sobre dels 10 de valoració) i juga molts minuts. 15 + bonus.

- Tucker: el Pamesa no es caracteritza per defensar gens bé els alers rivals. El vaig poder veure en directe contra la Penya i està en estat de gràcia, juga molts minuts i a més puja més de 100 mil de broker. El bonus està complicat. Que més es pot demanar?

- Woods: Únic pivot extracomunitari ,que garanteix broker i altes valoracions. Si als seus 20 punts de valoració de mitjana, els 120 mil € que pujarà, i un partit força decisiu contra el Bruesa, li sumem que Déu borchardt està passant per un moment baix de forma, tenium com a resultat el pivot que necessitem. 25 + bonus.

- Rakocevic: MVP en la jornada d'anada. vindrà de deixar sentenciada l'eliminatòria d'Eurolliga i amb ganes de liarla, ja que Ivanovic el va fer seure quan guanyaven de vint i no li va fer molta gràcia al jugador.

Bases que recomano:

- Javi Rodriguez:
fixe per la seva regularitat.15+bonus

- Qualsevol del Pamesa:
tant Oliver com Avdalovic gaudiràn de minuts i ho poden fer força bé a casa. 30 de valoració entre els dos. El bonus, amb un Cajasol al alça serà difícil de guanyar.

- Ricky: ha de ser un fixe. A més té partit fàcil contra el Bilbao a casa. 18+bonus

Alers:

- Quinteros: tinc la mania que sempre que un jugador fa negatiu el deixo per la semana següent perquè segurament farà una bona valoració. A la jornada 17 va fer 4, però a la següent:16. A més juga a casa contra el Bruesa, amb bonus gairebé segur. 18+bonus.

- Navarro: contra Unicaja és el que més em fa dubtar. Segurament el Barça necessiti dels seus punts per poder guanyar, però el seu nivell de forma desprès del desgast dels quarts de l'Eurolliga em fa dubtar. Tantmateix al partit d'anada va der 21 de valoració. Aquesta: 20+bonus

- Oleson/Blanco: Oleson no està passant pel seu millor moment, i a més, el seu rival extracomunitari està Tucker que dona uns calers extra difícils de desestimar. Porten tres partits consecutis perdent i potser la poden liar, però serà difícil veure'ls passar els dos dels 20 de valoració. Un dels dos ho haurà de fer bé, però quin? Si ja es té la posició d'extra ocupada, Saül, sinó Oleson, avui dia tot un risc. Oleson:18, Saül 15. Posible bonus.

Rafa Martínez, Panko, Vidal, Mickeal....també son bones opcions, però més arriscades.

-Pivots:


-Reyes:
jornada per evitar tenir aquest jugador. Masses diners a perdre. Vendre'l aquesta jornada o morir. En un moment baix de forma física, d'esgotament total. A més vindrà cansat dels partits d'Eurolliga. I a més, per acabar-ho d'adobar, juga a la difícil pista del Kalise. 10 de valoració i sense bonus.

- Banic: partit fàcil per ell. El joc interior de la Penya fa pena ( i us parla un soci ), no hi haurà qui l'aturi sino es carrega ràpid de faltes. A més venen descansats. El bonus serà complicat. 25 de valoració

- Splitter: 20 de valoració en 20 minuts. Sobren paraules. A sobre contra un joc interior que fa riure. Encara no entenc perquè el Spurs no se'l han endut ja. 22+bonus

- Vázquez: un fixe. Insuperable, ho fica tot. Els seus últims 4 partits fa de mija: 19'5 pts., 7'8 reb., 2'5 taps., i 29 de valoració. I sobretot un 92% d'encert en tirs!!. 24 + bonus.

Altres opcions: Haislip, Carney Medley, Mcdonalds, Borchardt, fins i tot Perovic...

Equip ideal:

- Valters
- Ricky
- Oliver/Javi Rodriguez

- Tucker
- Rakocevic
- Navarro
- Quinteros

- Splitter
- Váquez
- Reyes/Banic
- Woods

Equip per broker:

- Avdalovic
- Llull
- Valters

- Tucker
- Rafa Martinez
- Vidal
- Suarez

- Woods
- Perovic
- Moiso
- Mcdonald/Teletovic


Molta sort a tots! Salut!
Avalon.cat
Avalon.cat
Usuari honorífic
Usuari honorífic

Nombre de missatges : 35
Localització : Manhattan
Punts : 111215
Reputació al fòrum : 0

Tornar a dalt Ir abajo

El Racó de l'Avalon Empty Re: El Racó de l'Avalon

Missatge por Rodritu Dj 26 Mar 2009, 20:17

Molt bon anàlisis, Avalon! La veritat es que a mi m'aniria més be un canvi més, i així no m'estaria menjant el coco. Sobre els bases que recomanes, són els que tinc jo, Ricky,Avdalovic i Rodríguez. Això si, en Mario Bruno podria fer-ho be també, encara que la setmana passada tant en nexto com jo en vam menjar una valoració baixa. El Madrid amb el desgast físic segurament caurà contra el Kalise, però jo ho foto fora al Reyes o foto dintre al Tucker en el meu equip, així que...
Sort a tothom!
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113214
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

El Racó de l'Avalon Empty Re: El Racó de l'Avalon

Missatge por Avalon.cat Dl 30 Mar 2009, 00:26

Valoracions:

Equips ideal:

- Valters 28,8
- Ricky 20,4
- Oliver 15

- Tucker 46,8
- Rakocevic 25,2
- Navarro 21,6
- Quinteros 23

- Splitter 19,2
- Váquez 21,6
- Banic 18
- Woods 16

-Total: 255,6
-Broker: +338.060

Equip broker:

- Avdalovic 1
- Llull 2
- Valters 28,8

- Tucker 46.8
- Rafa Martinez 10
- Vidal 15,6
- Suarez 34,8

- Woods 16
- Perovic 7
- Moiso 16,8
- Teletovic 9,6

- Puntuació: 188,4
- Broker: + 369.933
Avalon.cat
Avalon.cat
Usuari honorífic
Usuari honorífic

Nombre de missatges : 35
Localització : Manhattan
Punts : 111215
Reputació al fòrum : 0

Tornar a dalt Ir abajo

El Racó de l'Avalon Empty Re: El Racó de l'Avalon

Missatge por nexto Dl 30 Mar 2009, 18:25

Com las has clavat en l'equip ideal Surprised
nexto
nexto
Moderador
Moderador

Nombre de missatges : 106
Localització : En el fòrum
Punts : 112222
Reputació al fòrum : 0

http://nextowrite.tk

Tornar a dalt Ir abajo

El Racó de l'Avalon Empty Re: El Racó de l'Avalon

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum