Lliga privada ACB-SM 09-10 ->Gran Canaria líder! p.14Play-Off Time!! pàg.15
+5
apahoquei
nexto
Jans
Klapau
Rodritu
9 participantes
Pàgina 9 de 9
Pàgina 9 de 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Lliga privada ACB-SM 09-10 ->Gran Canaria líder! p.14Play-Off Time!! pàg.15
Molt important la victoria del GC per assegurar la primera posició, ja que li queden dos partits assequibles. L'unicaja no va tenir el seu dia ni molt menys. L'altre duel important de la jornada va acabar amb victoria del Xacobeo, que va guanyar de 16 al Bilbao. Els gallecs es col·loquen 2º, i els de Bilbao 8º. Destacar també la victoria de 50 punts del Valencia sobre el Lagun Aro GBC.
Ací ja no hi ha més actualitzacions?
Que pot ser ja t'has cansat de tirar del carro tu a soletes?
Que pot ser ja t'has cansat de tirar del carro tu a soletes?
jauminll- Forers
- Nombre de missatges : 65
Punts : 111045
Reputació al fòrum : 50
Vinga Rodritu!!! Que els play-off seran molt interessants! Al manco jo estic intentant fer el millor equipo per guanyar
Jotas- Invitat
Ho sento per no actualitzar, entre Setmana Santa que he estat sense Internet i aquesta setmana última que se m'ha passat completament... Però ja està tot. Adelanto que hi ha moltes novetats. Començem per a la última jornada de lliga:
Jornada 22 Lliga ACB-SM
https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/fcqh46.jpg
Enhorabona al Gran Canaria 2014 i al seu mànager, nbx, pero guanyar la Lliga Regular!!
Però com he dit anteriorment, han estat uns Play-Off amb moltes sorpreses. Posaré ja la imatge que posaria en aquesta jornada, comptant també el partit de la jornada passada.
https://2img.net/h/oi41.tinypic.com/5ccay1.jpg
I es que, com no podia ser d'una altra manera... hi han hagut sorpreses i emoció final igual que a la Lliga Regular!! La major sorpresa ens la trobem... Amb el guanyador de la Lliga Regular!! Es va confiar, i un equip lluitador com el Bizkaia Bilbao Basket el va poder superar sorprenentment! Pero les sorpreses no s'acaben aquí. El º2 classificat de la Lliga, el Xacobeo Blu:Sens, va patir, i molt, per poder derrotar al Fuenlabrada, després de perdre el primer partit per 12 punts. L'última sorpresa gran ha estat l'eliminació de l'Unicaja, segurament l'equip més fort dels Play-Off, que va caure contra el Valencia. Va ser la millor sèrie amb diferencia, però al final se la va duur el Valencia fent un últim partit excepcional.
Jornada 22 Lliga ACB-SM
https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/fcqh46.jpg
Enhorabona al Gran Canaria 2014 i al seu mànager, nbx, pero guanyar la Lliga Regular!!
Però com he dit anteriorment, han estat uns Play-Off amb moltes sorpreses. Posaré ja la imatge que posaria en aquesta jornada, comptant també el partit de la jornada passada.
https://2img.net/h/oi41.tinypic.com/5ccay1.jpg
I es que, com no podia ser d'una altra manera... hi han hagut sorpreses i emoció final igual que a la Lliga Regular!! La major sorpresa ens la trobem... Amb el guanyador de la Lliga Regular!! Es va confiar, i un equip lluitador com el Bizkaia Bilbao Basket el va poder superar sorprenentment! Pero les sorpreses no s'acaben aquí. El º2 classificat de la Lliga, el Xacobeo Blu:Sens, va patir, i molt, per poder derrotar al Fuenlabrada, després de perdre el primer partit per 12 punts. L'última sorpresa gran ha estat l'eliminació de l'Unicaja, segurament l'equip més fort dels Play-Off, que va caure contra el Valencia. Va ser la millor sèrie amb diferencia, però al final se la va duur el Valencia fent un últim partit excepcional.
Qué manera de ningunejar-me . No vols reconéixer el meu mèrit de carregar-em al Barça de Klapau, jejeje. Però no passa res, que jo ja em vull molt a mi mateix .
Jans, you're the next!!!!!!!!!
PD: Rodritu no passa res, però ja ens havies asustat. Per a una lliga, que encara tinc opcions de fer alguna cosa
Me n'alegre de tornar a veure't
PD: Rodritu no passa res, però ja ens havies asustat. Per a una lliga, que encara tinc opcions de fer alguna cosa
jauminll- Forers
jauminll escrigué:Qué manera de ningunejar-me . No vols reconéixer el meu mèrit de carregar-em al Barça de Klapau, jejeje. Però no passa res, que jo ja em vull molt a mi mateix .
Home jauminll, si vols et dedico un missatge sencer...
I per acabar, una altra sorpresa, el Meridiano Alicante ha eliminat al Regal Barça de klapau, on no ha demostrat gaire la seva qualitat, ja que no hi ha posat gaire entusiasme.
Jo també me'n alegro de veure't de nou per aquí, i ho sento per no poder actualitar
PD: Si elimines al Jans i jo elimino al nexto, que ja li he notificat a classe la mala sort que ha tingut de trobar-se amb mi, la final seria Xacobeo vs Meridiano
Espera que el jans per a mi són paraules majors , però ara li puc calcar l'equip.......... .
Bromes apart, seria una cosa molt lletja, així que la sort decidisca
Bromes apart, seria una cosa molt lletja, així que la sort decidisca
jauminll- Forers
Quina injustícia...
Molta sort als quatre que quedeu
Jotas- Invitat
Jotas escrigué:
Quina injustícia...
La veritat és que si, havies guanyat el primer partit per 8 punts, i al segon vas quedar 2º de la jornada... però és que el Jans ha tingut una potra...
Rodritu escrigué:Jotas escrigué:
Quina injustícia...
La veritat és que si, havies guanyat el primer partit per 8 punts, i al segon vas quedar 2º de la jornada... però és que el Jans ha tingut una potra...
Gràcies, crack, .
Jo almenys la necessitaré
jauminll- Forers
Jauminll, jo ja he complert la meva part del tracte (ja estic quasi classificat per a la final). Ara només falta que tu també eliminis a en Jans, i tindriem la final somniada
Rodritu escrigué:Jauminll, jo ja he complert la meva part del tracte (ja estic quasi classificat per a la final). Ara només falta que tu també eliminis a en Jans, i tindriem la final somniada
S'intentarà, però el jans és un tio dur de pelar, així que me tocarà patir . Però per a la jornada que vé, tinc l'estratègia preparada
jauminll- Forers
jauminll escrigué:Rodritu escrigué:Jauminll, jo ja he complert la meva part del tracte (ja estic quasi classificat per a la final). Ara només falta que tu també eliminis a en Jans, i tindriem la final somniada
S'intentarà, però el jans és un tio dur de pelar, així que me tocarà patir . Però per a la jornada que vé, tinc l'estratègia preparada
Espero que el guanyis... No m'agradaria abusar d'en Jans, prefereixo fer-ho amb tu
Contenido patrocinado
Pàgina 9 de 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9