Recomanacions de la Jornada
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Recomanacions de la Jornada
Aqui podeu escriure tothom (usuaris i convidats, que m'agradaria que us registressiu) les vostres recomanacions.
Bases: A en Valters el veig molt be ultimament. Porta uns partits excel·lents, i quan o el Blanco o l'Oleson no estan fins en anotació, ell s'encarrega. A sobre, juga contra el Bruesa, un equip que no defensa gaire be als bases.
Alers: En Quinteros està en un moment de forma molt bo, i al no tenir opcions clares als alers ja que no juguen ni Rako, ni Vidal, ni Mickeal, etc. (només està clar principalment el Tucker), doncs pot ser una bona opció. Juga contra el Madrid, i encara que li vagin a fer uns 2 contra 1 en defensa com van fer a l'English, se'n pot sortir bastant be.
Pivots: El Reyes pot tornar. Després de fer 25 de valoració dijous contra l'Olympiakos, i fer 17 contra el Kalise, atenció a la setmana que ve, que pot donar la sorpresa i seguir fent la temporada que estaba fent... Contra el Cai, que habitualment els pivots destrossen al Cai... Pot ser una opció molt bona.
Bases: A en Valters el veig molt be ultimament. Porta uns partits excel·lents, i quan o el Blanco o l'Oleson no estan fins en anotació, ell s'encarrega. A sobre, juga contra el Bruesa, un equip que no defensa gaire be als bases.
Alers: En Quinteros està en un moment de forma molt bo, i al no tenir opcions clares als alers ja que no juguen ni Rako, ni Vidal, ni Mickeal, etc. (només està clar principalment el Tucker), doncs pot ser una bona opció. Juga contra el Madrid, i encara que li vagin a fer uns 2 contra 1 en defensa com van fer a l'English, se'n pot sortir bastant be.
Pivots: El Reyes pot tornar. Després de fer 25 de valoració dijous contra l'Olympiakos, i fer 17 contra el Kalise, atenció a la setmana que ve, que pot donar la sorpresa i seguir fent la temporada que estaba fent... Contra el Cai, que habitualment els pivots destrossen al Cai... Pot ser una opció molt bona.
Re: Recomanacions de la Jornada
Bases: Sergi Llul/Mario Fernandez (10+)
Alers: Andy Panko (25+)
Pivots: Haislip (25+)
Alers: Andy Panko (25+)
Pivots: Haislip (25+)
Jans- Forers
- Nombre de missatges : 12
Punts : 114314
Reputació al fòrum : 50
Lakovic pot ser una molt bona opció
Klapau- Novell
- Nombre de missatges : 6
Punts : 114287
Reputació al fòrum : 51
Sé que hi ha molta gent que els hi agrada en Lakovic, però és un jugador bastant individualista, i que tira molt a cistella, és una opció arriscada, crec jo.
Editat per darrera vegada per nexto el Dc 01 Abr 2009, 16:41, editat 2 cops en total
Home, nexto potser tens raó, però en Lakovic està sent el 1º jugador més comprat aquesta setmana, i com fagi un negatiu... La veritat és que com ja et vaig dr ahir a classe, jo ja tinc una altre sorpresa
En això tens raó, pero si navarro segueix lesionat una bona opció es lakovic. Sobretot que sense Ricky ni Thomas falten bases de confiançanexto escrigué:Sé que hi ha molta gent que els hi agrada en Lakovic, però és un jugador bastant individualista, i que tira molt a cistella, es una opció arriscada, crec jo.
Klapau- Novell
- Nombre de missatges : 6
Punts : 114287
Reputació al fòrum : 51
Home! Si està per ací klapau i el Jans Maravilla!!.
Valters també.
Quinteros per a mi es fix.
No m'agrada gens Felipe últimament.
Valters també.
anònim_valencià- Forers
- Nombre de missatges : 26
Localització : València.
Punts : 114368
Reputació al fòrum : 50
anònim_valencià escrigué:Home! Si està per ací klapau i el Jans Maravilla!!.
Valters també.
Home, si el Valters mante el seu nivell...