Dubtes de la Jornada
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Dubtes de la Jornada
Aqui podeu escriure els vostres dubtes de Broker, posicions, valoracions, resumint, tot lo lligat a la Jornada.
(Trasllado el missatge de l'apahoquei i la meva resposta aqui)
(Trasllado el missatge de l'apahoquei i la meva resposta aqui)
Re: Dubtes de la Jornada
apahoquei escrigué:el c. karl es de broker?
Encara no, ha de fer 8,06 perquè es mantingui, però no el veig jo fent això encara... I pot arribar a pujar 73.695 si fa 11,21 però dubto que hi arribi. Per cert, posare un post de dubtes de la Jornada per no escriure-ho a qualsevol post.
Doncs jo crec que si Sito el fa jugar el que deuria de jugar, pasarà de sobres el 11 de valoració. Vaig ser en directe al partit del Unicaja i el tiu és molt bó. Li cal temps per integrar-se en el sistema però ja apunta maneres i agafa responsabilitat. A més, és d'aquells jugadors intensos ( carlos jimenez,berni...) que veus que s'està deixant la pell. Ho he posat com a aposta personal, totalment subjectiu, però els que anem a la penya tots els caps de setmana tenim la convicció que aquest jugador serà força important. Per això crec que el que val actualment ( 400 i pico mil euros ) és molt poc. Aquest mínim arribarà a 700 mil.
Potser m'equivoco, o potser no, el temps ho dirà, i ja se sap, qui no s'arrisca al Supermanager no guanya.
Potser m'equivoco, o potser no, el temps ho dirà, i ja se sap, qui no s'arrisca al Supermanager no guanya.
Avalon.cat- Usuari honorífic
- Nombre de missatges : 35
Localització : Manhattan
Punts : 115395
Reputació al fòrum : 0
Avalon.cat escrigué:Doncs jo crec que si Sito el fa jugar el que deuria de jugar, pasarà de sobres el 11 de valoració. Vaig ser en directe al partit del Unicaja i el tiu és molt bó. Li cal temps per integrar-se en el sistema però ja apunta maneres i agafa responsabilitat. A més, és d'aquells jugadors intensos ( carlos jimenez,berni...) que veus que s'està deixant la pell. Ho he posat com a aposta personal, totalment subjectiu, però els que anem a la penya tots els caps de setmana tenim la convicció que aquest jugador serà força important. Per això crec que el que val actualment ( 400 i pico mil euros ) és molt poc. Aquest mínim arribarà a 700 mil.
Es bo en Coby Karl? Personalment no el vaig poder mirar dissabte perquè la primera part del partit no la vaig poder veure, ja que estava amb uns amics. Però la segona part si que la vaig veure, i no va jugar. Home, té mèrit fer 13 de valoració en 10 minuts em sembla que va jugar, i davant l'Unicaja. Gràcies per l'aportació, Avalon. Sobre el tema dels minuts, potser m'equivoco, però em sembla que en Sito encara el deixarà descansar uns quants partits més, i passada la Copa, ja podrà ser titular.
ve, si tens un cap tan gran com el de l'omor cook i en forma de bombeta, suposo que el teu cervell podra imaginar molt.
només que hagués fet la seva mitja tenia una jornada acceptable, però sembla que se li han fos els llums
Bona tarda,
Al final es va complir el meu pronòstic i Coby Karl va passar d'11 de valoració ( va fer 18 de valoració) i va pujar gairebé 74 mil euros. I la seva progressió va en augment... Llàstima de la seva bandera d'extracomunitari, sino sería una molt bona opció.
Al final es va complir el meu pronòstic i Coby Karl va passar d'11 de valoració ( va fer 18 de valoració) i va pujar gairebé 74 mil euros. I la seva progressió va en augment... Llàstima de la seva bandera d'extracomunitari, sino sería una molt bona opció.
Avalon.cat- Usuari honorífic
- Nombre de missatges : 35
Localització : Manhattan
Punts : 115395
Reputació al fòrum : 0
apahoquei escrigué:jo crec k el c karl a de ser molt bo i el fitxare algun dia
Home, hi ha un problema, que és la bandereta d'extra. Hi ha millors possibilitats al només poder elegir dos , Borchardt un segur de vida, i després elegir entre Oleson, English, Panko, depén dels diners. Però en Karl...
Si no fos bandereta si que seria una bona opció.
hi ha una altra cosa que es diu dinerets, i el karl pot arribar molt lluny i a valdre'n molt d'aquests si segueis aixi i pel k he vist