Què heu dit!!!???
3 participantes
Què heu dit!!!???
Xavier Rey!!!
No cal dir res, espectacular, sobervi, amb un 26 de valoració i 17 punts, ell i la seva calva sols: ha ajudat al Cajasol fins l'últim moment amb 33 minuts jugats i casi s'emporten la victoria contra el R. Madrid. Hi haurà gent que s'haurà de menjar les seves pròpies paraules, pk ja van dos bones valoracions d'aquest jugadoràs. Què havieu dit? No creieu que serà una bona opció de fitxar pel sm?
No cal dir res, espectacular, sobervi, amb un 26 de valoració i 17 punts, ell i la seva calva sols: ha ajudat al Cajasol fins l'últim moment amb 33 minuts jugats i casi s'emporten la victoria contra el R. Madrid. Hi haurà gent que s'haurà de menjar les seves pròpies paraules, pk ja van dos bones valoracions d'aquest jugadoràs. Què havieu dit? No creieu que serà una bona opció de fitxar pel sm?
Re: Què heu dit!!!???
Home, si vas apurat de diners...però em sembla que tu tampoc li tiraves pas flors al Xavi Rey
Jo ja ho he decidit, aquesta jornada el fitxo, cambi gratis per al Will. Home, la veritat és que en Xavi Rey ha millorat perque al Cajasol té un rol més important, i disposa de molts més minuts. Crec que li anirà molt be la cesió al Cajasol. Un bon jugador, però que al Barça no destacava, encara que dir que jo era el primer que no me'n fiava d'ell, s'ha de reconèixer, però es que clar, al Barça tenia un rol... Si jugava més en Dedovic!!
Això d'un bon jugador...es podria discutir, ja no hi han pivots com ell, sense velocitat ni mobilitat.
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum