ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals)

2 participantes

Ir abajo

Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals) Empty Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals)

Missatge por Rodritu Dg 24 Maig 2009, 17:21

De les dues semifinals, crec que és la més igualada tot i el bon moment de forma del Barça. L'Unicaja ha vist perillar la semifinal, i s'ha posat les piles. Ara que s'ha plantat, amb un molt bon partit contra el Kalise, el tercer partit, em fa molta por. Potser és el final del Barça en aquests Play-Offs? Esperem que no. També hi han esperances, perquè el Barça està molt be, només fa falta veure el segon partit contra el Pamesa. Serà una eliminatòria molt igualada on el factor camp (a favor del Barça) podrà decidir l'eliminatòria.
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113194
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals) Empty Re: Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals)

Missatge por Rodritu Dc 03 Jun 2009, 17:01

1º partit

Estadistiques
Video-resum

Be, no vaig poder veure el partit, però lo que importa és el resultat. Potser és cert que van començar molt be, però al 2º quart van afluixar, però al marcador hi ha un 1-0. Per cert, si la sèrie s'empata a 1, en nexto i jo intentarem anar al Palau a veure el 3º i definitiu partit (les entrades més barates, això si). Algú s'anima?
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113194
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals) Empty Re: Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals)

Missatge por Rodritu Ds 06 Jun 2009, 00:31

2º partit

Estadistiques
Video-resum

Només vull dir una coseta i faig el resum. Si l'Unicaja hagués jugat be, minimament be, que ho va fer fatal el diumenge, hauria guanyat el diumenge i avui. El Barça no pot guanyar la ACB si juga els dos primers partits de semis (de tres a sobre) com el cul. I també parlar de l'Ilyasova, que com no se'n vagi aquest estiu amb uns quants més (Lakovic, Basile, Santiago) passare del Barça la temporada que ve. Dit això, ja no fa falta fer un resum quasi. El Barça ha tingut posibilitats (tot s'ha de dir, gracies a l'encert d'en Navarro) fins al final de la primera part, quan han acabat 43-43. Després han deixat que l'Unicaja anotes 22 punts en 7 minuts i adeu al partit. Hi ha hagut una visió, però el bo d'en Ilyasova a començat a tirar lo que no havia de tirar. Diumenge, definitiu partit (no crec que hi vagi si segueixen donant aquesta imatge).
Ja per acabar, que en Pasqual s'ho fagi mirar, perque fent el partit que va fer el Barça diumenge, avui haurien d'haver sortit a jugar be, i no a jugar el partit que han jugat, que allò semblava una "pachanga" del Barça contra un seriós Unicaja (que no ha guanyat de mes perque no ha volgut).
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113194
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals) Empty Re: Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals)

Missatge por apahoquei Dl 08 Jun 2009, 16:15

Rodritu escrigué:
apahoquei escrigué:No hi estic d'acord en que sigueu tant crítics amb el Barça, però els barcelonistes sempre som així de pessimistes. No es veritat que la banqueta estigui tant malament i sí que està participant. Dos partits (un guanyat) per dolents que siguin no treuen que el Barça ha fet una de les millors temporades i ha sigut molt regular (cosa que no passava abans). Es que ningú no se'n recorda de la immensa sèrie de l'Eurolliga contra el Tau? El Xavi Pascual no és el millor entrenador del món, però ha fet coses que altres no han fet (Ivanovic) amb el Barça, i ha arribat a una Final Four amb poca experiència. Alguns jugadors si que s'haurien de vendre i comprar-ne d'altres, però no tants. El Barça encara pot guanyar la lliga.

Pd: El Grimau està jugant molt bé, tot i que s'acaba de posar pel davant al marcador l'Unicaja.

Jo crec que no fa falta recordar que si a la eliminatòria amb el Tau, no haguessin estat els jugadors tant centrats i enxufats, no hi hauria tantes oportunitats. De lo que es queixa l'Avalon (i jo també) es de que en Pasqual no sap la paraula "sistemes". La gent es riu d'en Plaza, que si només sap jugar amb el Bullock i el Reyes, però es que divendres (avui no l'he vist que he anat a la platja amb uns amics) ni hi va haver ni cap sistema ni pilotes interiors cap a l'Andersen que estava amb el Jiménez. Ja per acabar, molt parlar d'en Pasqual però l'Ivanovic va aconseguir una Copa del Rey, i en Pasqual de moment no té cap títol. L'Ivanovic va saber fer servir les peçes de la banqueta, amb el Trias, per exemple, que en Pasqual no fa servir i es nota. Dit, això, vaig desfilant cap a la dutxa.

Segueixo dient que el Pascual ha fet coses que d'altres no poden dir, i el Plaza igual, amb el munt de crítiques que ha rebut. No tot és culpa de l'entrenador, si hi ha un parell de jugadors que no fan cas...Tampoc necessita tants canvis aquest equip, són molt bons; per a mi el Lakovic (m'agrada més el Sada), i algun pívot com el Santiago. Si el Pascual està al Barça, repeteixo, al Barça, és per alguna cosa, ja que hi ha molts professionals treballant i confeccionant aquest equip (jugadors i entrenadors).

L'Ivanovic era xiulat al Palau quan encara entrenava al Barça. Haig de dir alguna cosa més? L'Ivanovic no va fer explotar el Vázquez ni l'Ilyasova, i el Trias ja jugava bé abans quen havia estat al Girona i al Barça en èpoques anteriors; el Pascual s'ha trobat amb ni més ni menys que cinc pívots, tots molt bons, com els fas rotar? O es que ningú no va sentir la dedicatòria del Pascual cap al Trias després de passar l'eliminatòria contra el Tau (em sembla que era en aquest partit) dient que s'esforçava molt i es mereixia més? Això és una cosa molt gran que diu molt d'una persona, i ja us dic jo que si no haguessin fitxat el Santiago els faltaria alguna cosa, però el Trias jugaria.

El Barça de l'Ivanovic era molt més irregular que el d'aquest any i aquest, dóna molta més confiança; tres partits no diuen una temporada; no passa res. Durant l'any hi ha hagut molt bon joc i "sistemes" que dieu, penseu que estar allà a la pista no és com mirar-so i hi ha nervis; ho dic com a esportista. El millor joc de la Final Four el va fer el Barça. El Barça, aquest any ha sabut sortirse'n dels moment complicats. No calen gaires canvis.

No és per barallar-me i no ho faig amb mala intenció però em sembla que és de mal barcelonista dir que "passaré del Barça l'any que vé" (resum 2n partit d'aquest post); encara que l'afició del Barça (és la millor Very Happy) sigui pessimista i peculiar, mai no havia vist ningú que digués això; és com allò de canviar-se d'equip. Suposo que en Rodritu ho deia amb un altre sentit, més d'enfadar-se amb el Barça que no canviar-se d'equip, perquè és molt culé, però igualment ho dic perquè he sentit algú altre dir-ho, i que la gent no ho faci.
apahoquei
apahoquei
Moderador
Moderador

Nombre de missatges : 146
Punts : 112212
Reputació al fòrum : 0

http://apaok.foro.ws/

Tornar a dalt Ir abajo

Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals) Empty Re: Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals)

Missatge por Rodritu Dl 08 Jun 2009, 16:46

apahoquei escrigué:
Rodritu escrigué:
apahoquei escrigué:No hi estic d'acord en que sigueu tant crítics amb el Barça, però els barcelonistes sempre som així de pessimistes. No es veritat que la banqueta estigui tant malament i sí que està participant. Dos partits (un guanyat) per dolents que siguin no treuen que el Barça ha fet una de les millors temporades i ha sigut molt regular (cosa que no passava abans). Es que ningú no se'n recorda de la immensa sèrie de l'Eurolliga contra el Tau? El Xavi Pascual no és el millor entrenador del món, però ha fet coses que altres no han fet (Ivanovic) amb el Barça, i ha arribat a una Final Four amb poca experiència. Alguns jugadors si que s'haurien de vendre i comprar-ne d'altres, però no tants. El Barça encara pot guanyar la lliga.

Pd: El Grimau està jugant molt bé, tot i que s'acaba de posar pel davant al marcador l'Unicaja.

Jo crec que no fa falta recordar que si a la eliminatòria amb el Tau, no haguessin estat els jugadors tant centrats i enxufats, no hi hauria tantes oportunitats. De lo que es queixa l'Avalon (i jo també) es de que en Pasqual no sap la paraula "sistemes". La gent es riu d'en Plaza, que si només sap jugar amb el Bullock i el Reyes, però es que divendres (avui no l'he vist que he anat a la platja amb uns amics) ni hi va haver ni cap sistema ni pilotes interiors cap a l'Andersen que estava amb el Jiménez. Ja per acabar, molt parlar d'en Pasqual però l'Ivanovic va aconseguir una Copa del Rey, i en Pasqual de moment no té cap títol. L'Ivanovic va saber fer servir les peçes de la banqueta, amb el Trias, per exemple, que en Pasqual no fa servir i es nota. Dit, això, vaig desfilant cap a la dutxa.

Segueixo dient que el Pascual ha fet coses que d'altres no poden dir, i el Plaza igual, amb el munt de crítiques que ha rebut. No tot és culpa de l'entrenador, si hi ha un parell de jugadors que no fan cas...Tampoc necessita tants canvis aquest equip, són molt bons; per a mi el Lakovic (m'agrada més el Sada), i algun pívot com el Santiago. Si el Pascual està al Barça, repeteixo, al Barça, és per alguna cosa, ja que hi ha molts professionals treballant i confeccionant aquest equip (jugadors i entrenadors).

L'Ivanovic era xiulat al Palau quan encara entrenava al Barça. Haig de dir alguna cosa més? L'Ivanovic no va fer explotar el Vázquez ni l'Ilyasova, i el Trias ja jugava bé abans quen havia estat al Girona i al Barça en èpoques anteriors; el Pascual s'ha trobat amb ni més ni menys que cinc pívots, tots molt bons, com els fas rotar? O es que ningú no va sentir la dedicatòria del Pascual cap al Trias després de passar l'eliminatòria contra el Tau (em sembla que era en aquest partit) dient que s'esforçava molt i es mereixia més? Això és una cosa molt gran que diu molt d'una persona, i ja us dic jo que si no haguessin fitxat el Santiago els faltaria alguna cosa, però el Trias jugaria.

El Barça de l'Ivanovic era molt més irregular que el d'aquest any i aquest, dóna molta més confiança; tres partits no diuen una temporada; no passa res. Durant l'any hi ha hagut molt bon joc i "sistemes" que dieu, penseu que estar allà a la pista no és com mirar-so i hi ha nervis; ho dic com a esportista. El millor joc de la Final Four el va fer el Barça. El Barça, aquest any ha sabut sortirse'n dels moment complicats. No calen gaires canvis.

No és per barallar-me i no ho faig amb mala intenció però em sembla que és de mal barcelonista dir que "passaré del Barça l'any que vé" (resum 2n partit d'aquest post); encara que l'afició del Barça (és la millor Very Happy) sigui pessimista i peculiar, mai no havia vist ningú que digués això; és com allò de canviar-se d'equip. Suposo que en Rodritu ho deia amb un altre sentit, més d'enfadar-se amb el Barça que no canviar-se d'equip, perquè és molt culé, però igualment ho dic perquè he sentit algú altre dir-ho, i que la gent no ho faci.

Aqui si que has fotut un cop a la taula i l'has clavat. En tot lo que has dit tens raó, en alguns casos potser no hi estic tant d'acord, però sobretot en el tema fitxatges. En Santiago marxarà a Puerto Rico (he d'actualitzar la taula) i en Lakovic, com va dir ahir l'Avalon, marxarà del Barça, per això s'està buscant bases. Els 3 jugadors que més sonen són l'NDong, en Lavrinovic del Siena, no del Moscou, i en Holden. Sobre el tema de l'NDong, substituïr al Vázquez. Tema Holden, base titular. Tema Lavrinovic? Si no m'equivoco és un jugador estil Ilyasova... Això vol dir que l'Ilyasova marxarà?

Sobre el tema que has dit de canviar-me d'equip, mai he dit això. Lo que vaig dir és que si segueixen jugant tant malament, passare del Barça, em referia a que no el seguire amb tant entusiasme. Sobre el nerviosisme, jo ho entenc, perquè són humans i no màquines, però l'Unicaja ha tingut 3 oportunitats durant aquestes semifinals de guanyar. Com titulen al post de l'unicaja al foro acb: 71283792 OPORTUNIDADES PERDIDAS.

Sobre el joc del Barça a la Final Four, aquí crec que t'has equivocat bastant. D'acord que van jugar molt bé, però els van castigar les faltes personals, i en Pasqual fent d'estàtua veient com en Siskauskas feia 19 punts en el 3º o 4º quart si no m'equivoco... Podria haver fet alguna zona o 2x1. Però bueno, tema entrenador tancat.

Offtopic: Sergio als Knicks?
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113194
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals) Empty Re: Regal Barcelona-Unicaja (Semifinals)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum