Calendari d'entrevistes
3 participantes
ACB-SM :: ACB :: Entrevistes
Pàgina 1 de 1
Calendari d'entrevistes
Les entrevistes que es faran seran les següents:
Setmana del 13/04 al 18/04: Jotas Feta i publicada
Setmana del 20/04 al 25/04: Elias Feta i publicada
Entrevista inagural del fòrum Nacho Solozabal Feta i publicada
Setmana del 1/11 al 6/11: Isakovic Feta i publicada
Setmana del 22/11 al 27/11: JJVila Feta i publicada
Setmana del 13/12 al 18/12: Oso Pinoso
Setmana del 13/04 al 18/04: Jotas Feta i publicada
Setmana del 20/04 al 25/04: Elias Feta i publicada
Entrevista inagural del fòrum Nacho Solozabal Feta i publicada
Setmana del 1/11 al 6/11: Isakovic Feta i publicada
Setmana del 22/11 al 27/11: JJVila Feta i publicada
Setmana del 13/12 al 18/12: Oso Pinoso
Editat per darrera vegada per Rodritu el Dc 09 Des 2009, 18:46, editat 5 cops en total
Re: Calendari d'entrevistes
Be, s'ha acabat la temporada regular i hem toca dir qui serà l'entrevistat de final de temporada.
L'entrevistat serà... Nacho Solozábal
L'entrevistat serà... Nacho Solozábal
apahoquei escrigué:la faras tu?
Es clar. Aquesta es la gràcia. Totes les entrevistes que penajre seran fetes per mi.
nexto escrigué:Fetes i traduïdes (en alguns casos) :p
Jajaja, doncs si. L'únic que sabia a qui li faria l'entrevista era al nexto perque és moderador d'aquest apartat. Demà fare tot el marron de Play-Off i Final de temporada.
apahoquei escrigué:pero com aconsegueixes parlar amb algu com el solozabal, tan important?
Contactes
Els altres, són quasi tots amics meus del fòrum acb. però el Nacho el vaig conseguir per contactes.
pots fer tu la tercera pag de georgrafia de les tres? el bernat fa la 2 i io la 1. io ia lanire resumint, tu no se, encra falta una setmana pro me deixat de dirto
Si vols preguntar això, i t'ho dic com a moderador d'aquest apartat, t'agrairia que ho fessis per missatge privat, a la següent hauré d'esborrar el teu missatge.apahoquei escrigué:pots fer tu la tercera pag de georgrafia de les tres? el bernat fa la 2 i io la 1. io ia lanire resumint, tu no se, encra falta una setmana pro me deixat de dirto
nexto escrigué:Si vols preguntar això, i t'ho dic com a moderador d'aquest apartat, t'agrairia que ho fessis per missatge privat, a la següent hauré d'esborrar el teu missatge.apahoquei escrigué:pots fer tu la tercera pag de georgrafia de les tres? el bernat fa la 2 i io la 1. io ia lanire resumint, tu no se, encra falta una setmana pro me deixat de dirto
En nexto té raó. Gracies apahoquei per avisar-me, però m'ho podries haver comunicat per el hotmail o per un mp aqui mateix. La feina del moderador és controlar tot lo escrit dels seus posts, aixi que nexto, pots fer lo que vulguis. Gracies per el teu treball nexto
No, si no me'n vaig enrecordar de dir-te que traiessis el missatge; a partir d'allà, treu-los. Es que no vaig pensar en els mp perquè va haver-hi un temps que no va sortir a dalt de la web, i no sabia on enviar-t'ho.
Una cosa, jo vaig enviar al foro acb una petició per registrar-me i em van dir que l'admin ja s'ho miraria i m'eniaria un mail (en un missatge), però res...si en sabeu alguna cosa?
Una cosa, jo vaig enviar al foro acb una petició per registrar-me i em van dir que l'admin ja s'ho miraria i m'eniaria un mail (en un missatge), però res...si en sabeu alguna cosa?
Al final, per aquesta temporada només deixarem la entrvista al Nacho, que serà a finals de mes, quan s'acabi l'ACB. Les altres entrevistes (a l'Isakovic i a en JJVila) les farem la temporada que ve.
Apahoquei, no sé, a mi lo del foro acb em va anar ràpid. En 1 setmana ja ho tenia fet.
Apahoquei, no sé, a mi lo del foro acb em va anar ràpid. En 1 setmana ja ho tenia fet.
Dons 1 setmana és molt de temps, hi han fòrums que te'l envien a l'instant.
Aquesta setmana parlare amb en Nacho Solozabal per fer-li l'entrevista. Dir per a la gent que no ho sabia, que no li vaig fer a l'estiu perque entre que vaig marxar a finals de Juny quan es va acabar l'ACB, i que després al Juliol quan li vaig comentar em va dir que estava liat preparant un campus i més coses, em va dir que ho passesim al Setembre. Ja us informare quan parli amb ell.
Ara mateix acabo d'enviar-li l'entrevista a en Nacho. Li he dit que no hi ha presa, i en quan m'hagi arribat, me la mirare, però no la posare fins que començi l'ACB
He editat el calendari i ja això és definitiu. Com que està la del Nacho, i no fare una entrevista per a cada setmana, passo la de l'Isakovic a principis de Novembre i la d'en JJVila a finals de Novembre. Després ja serà una altra al Desembre, encara m'he de pensar de qui.
Entrevista enviada a en JJVila. La propera entrevista sera al Desembre, suposo que a meitats tirant cap a finals de mes. A qui li fare encara no ho se, m'ho he de pensar.
La propera entrevista potser és a Oso Pinoso, el mànager que va fer doblet a la jornada 9.
ACB-SM :: ACB :: Entrevistes
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum