ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Claus de la Jornada 16

Ir abajo

Claus de la Jornada 16 Empty Claus de la Jornada 16

Missatge por Rodritu Dj 01 Gen 2009, 22:02

Be seguirem el mateix estil de la Jornada passada, que es quan vaig començar a fer les claus.

Regal Barça-Tau 1
Espero que guanyi el Barça. Sobre la lesió del Navarro, només es sap que potser juga i potser no... Jugadors importants del Barça seran el pivot que jugui més minuts, que pot ser el Vazquez, el Navarro si juga ho fara be, i el Sada em sembla que fara uns 10. Per part del Tau els de cada jornada. Prigioni, uns 20, Splitter, uns 25-30, Rakocevic depen dels minuts que jugui, però passa dels 20, i Teletovic farà uns 10.
A.G.Fuenlabrada-Iurbentia B. 1
Per part del Fuenlabrada ho farà be el Valters, el Saul Blanco i l'Oleson. Pot ser que el pivot georgià fagi 10. Per part del Iurbentia nomes es salva el Salgado i el Marko Banic. Salgado 15-20, Banic 20.
Kalise G.C.-C.B.Murcia 1
Aquí, per part dels canaris, estarà fent punts i més punts el Carl English. El Caner-Medley podria fer uns 15 o 20, i el Savané farà entre 10 i 15. Per part dels de Murcia, el Thomas passarà dels 20, i el Dean farà entre 15 i 20. També ho pot fer bé el Diego Fajardo.
Cai Zaragoza-Dkv Joventut 2
Per part del Cai em sembla que el Quinteros farà 20-25, però com que no tindrà bonus... però és una bona opció per assegurar. Per part del Dkv, el Ricky farà 20-25, i després el Sonseca entre 15-20 i el Moiso crec que podrà arribar perfectament als 20. Com a mínim farà 10, el Moiso.
ViveMenorca-R.Madrid 2
Del Menorca em sembla que no ho farà bé gaire gent. L'Stojic ho pot fer be. El Bazdaric després del -3, no se lo que farà. A part juga contra el Madrid. Per part del Madrid, potser el Van den Spiegel fa 15, però el màxim de valoració serà el Felipe Reyes. Pot fer 30.
Unicaja-Granada 1
Aquí, els Cabezas farà 10-15. El Kelati farà molts punts, en total 20 de valoració més o menys. Després el Haislip amb e -3 és voldrà recuperar, però el defensarà segurament el Borchardt, i pocs punts. Per part dels de Granada, el Borchardt i ja esà.
MMT Estudiantes-Cajasol 1
Aquí segur que ho fa be aquesta jornada si el Jasen. També ho pot fer be el Corey Brewer, si és el base que juga més minuts. Per part del Cajasol doncs està el Pecile i el Ellis. El Pecile sembla que ha començat ha agafar la forma, i l'Ellis serà el que fagi els punts del seu equip.
Ricoh M.-Bruesa GBC 1
No tinc gaire idea, segur que aquest partit és en lo que més fallo. Però anem-hi. El Javi Rodríguez, ho farà be. Posiblement el Román Montáñez ho fagi be. I l'Asselin és una mica insegur. Per part del Bruesa, el Hopkins estarà motivat i ho farà be, i el Lue Rou també ho farà be.
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113474
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum