ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Part Mèdic de la Jornada

Ir abajo

Part Mèdic de la Jornada Empty Part Mèdic de la Jornada

Missatge por Rodritu Dv 27 Mar 2009, 17:21

hi ha quatre partits matí a la tarda i això sempre varia una mica les sessions d'entrenament i altres. Us conte.

Per desgràcia, el tema del dia és el esquinç de Ilievski. El propi club m'ha confirmat que fins que aquesta tarda no se li facin proves no se sabrà la seva gravetat exacta. El seu cap de premsa m'ha dit que trauran un comunicat, per la qual cosa estarem atents per informar. En un altre ordre de coses, la sorpresa del dia és la baixa de Ilic per part del Cajasol. Però no baixa per lesió sinó per desvinculació, després d'arribar a un acord el club hispalense i el jugador per la seva marxa de l'equip.

Al MMT Estudiantes em confirmen que Brewer és dubte i, tenint en compte que el partit és demà mateix, em temo molt que serà una incògnita fins el mateix partit. Al costat positiu, es donarà d'alta aquesta mateixa tarda al també base Riera, que pot aprofitar-se de la situació just després de la seva arribada. El seu rival ha intentat recuperar Asselin i Balmón per al partit encara que només arribarà a la cita en condicions el primer. En resum, i cito literalment, "Asselin bé, Balmón encara no". A l'Alta Gestión Fuenlabrada més enllà de la lesió de Paradís no hi ha novetats, igual que en CB Granada. Encara que els fuenlabreños tenen encara dues sessions per davant i el quadre andalús, que s'ha desplaçat aquest matí, entrena a les 20h, per la qual cosa-esperem que no-sempre hi pot haver alguna sorpresa.

Una altra notícia positiva és la recuperació de Gregory, que torna després de la seva lesió de bessó. Per contra, no estaran ni Kuqo ni Claver, encara que el club confia que puguin arribar en condicions per a la Final Eight per la qual cosa, en teoria, seria la seva darrera jornada de baixa-per les seves respectives lesions-en ACB. D'altra banda, Lescano i Victoriano sembla que estaran per a l'entrenament d'aquesta tarda, la qual cosa suposaria que podrien jugar aquest cap de setmana. Lucas ha progressat "molt bé" i el de Matías va quedar en un ensurt. A les 18:30 entrenen i ja em diran.

Em queda per rebre la informació del DKV i CB Múrcia. La resta (Unicaja i la seva baixa confirmada de Cabezas, Regal Barça, iurbentia, Bruesa, Kalise GC i Reial Madrid), sense sorpreses. I, com us dic, hauran novetats aquesta tarda o demà al matí-a més de les altes i baixes oficials de les 8 -, per la qual cosa em passaré per actualitzar i completar el que us deixo ara. El de sempre, sento que en alguns jugadors hi hagi tanta indefinició, però ja sabeu com va això.
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113214
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum