Els vostres equips
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Els vostres equips
Doncs be, el dissabte començara la jornada 28 ja, com passa el temps... Amb un nou membre al fòrum, en RICHIPLIN (benvingut!), seguirem la jornada 28. En els equips, encara no m'ho he mirat be, però quan els tingui fets, els penjare. Lo que tinc clar es lo seguent:
Ricky
Avdalovic
Rodríguez per Mario
Navarro
Panko
English
Suárez
Reyes
Splitter
Vázquez
Rey
Sort a tothom!
Ricky
Avdalovic
Rodríguez per Mario
Navarro
Panko
English
Suárez
Reyes
Splitter
Vázquez
Rey
Sort a tothom!
Re: Els vostres equips
Amb broker tant just que anem tots, no se com no tens a Tucker o Woods en el teu equip. Aquesta setmana són 300.000 € de broker, gairebé garantitzats.
Jo, amb el teu equip. canviaria:
- Panko per Rafa Martínez, juga a casa i amb molts minuts.
- English per Tucker. Faràn valoracions semblants, però un et donarà un broker extra molt necessari.
- Amb els diners que guanyes d'aquest canvis, canviaria Xavi Rey per Teletovic si t'arriba.
O sinó, una mica més arriscat, treure Reyes, Rey i English i ficar, Banic, Ndong i Tucker.
Sort!
El meu equip:
Ricky
Valters
Javi Rodriguez
Navarro
Rakocevic
Tucker
Quinteros
Banic
Splitter
Vázquez
Woods
Jo, amb el teu equip. canviaria:
- Panko per Rafa Martínez, juga a casa i amb molts minuts.
- English per Tucker. Faràn valoracions semblants, però un et donarà un broker extra molt necessari.
- Amb els diners que guanyes d'aquest canvis, canviaria Xavi Rey per Teletovic si t'arriba.
O sinó, una mica més arriscat, treure Reyes, Rey i English i ficar, Banic, Ndong i Tucker.
Sort!
El meu equip:
Ricky
Valters
Javi Rodriguez
Navarro
Rakocevic
Tucker
Quinteros
Banic
Splitter
Vázquez
Woods
Avalon.cat- Usuari honorífic
- Nombre de missatges : 35
Localització : Manhattan
Punts : 115395
Reputació al fòrum : 0
De moment, lo que he fet es canviar el Suárez (que juga contra la bona defensa d'alers del Manresa) i he posat el Vidal, que tindrà uns minuts molt bons. Amb el canvi que em queda, serà o treure el Reyes per el Banic, o treure al Panko/English per posar el Tucker. Encara m'ho estic pensant. Gracies per les recomanacions, Avalon :-)
Avdalovic, Vule
Rubio, Ricky
Thomas, Chris
Slanina, Donatas
Navarro, Juan Carlos
Tucker, Clay
Martínez, Rafa
Archibald, Robert
Woods, Loren
Splitter, Tiago
Vázquez, Fran
I amb els tres canvis fets..
Rubio, Ricky
Thomas, Chris
Slanina, Donatas
Navarro, Juan Carlos
Tucker, Clay
Martínez, Rafa
Archibald, Robert
Woods, Loren
Splitter, Tiago
Vázquez, Fran
I amb els tres canvis fets..
Al final m'he decidit, i l'equip quedara així. Per cert, atenció a la Jornada que ve, que ni el Bilbo, el Pamesa, el Tau, ni el Murcia jugaran per partits aplaçats per la Final Eight de la Eurocup on participan el Bilbo i el Pamesa:
Ricky
Avdalovic
Rodríguez per Mario
Navarro
Tucker per Panko
English
Vidal per Suárez
Reyes
Splitter
Vázquez
Rey
Sort a tots!
Ricky
Avdalovic
Rodríguez per Mario
Navarro
Tucker per Panko
English
Vidal per Suárez
Reyes
Splitter
Vázquez
Rey
Sort a tots!
ME N'HE OBLIDAT DE FER ELS CANVIS!!! se me n'ha anat del cap per complet i entre ahir mati i nit i avui al matí que he estat enfeinat fent coses no he recordat fer cap canvi. Ho he recordat abans d'arribar a casa.
Aixìo dels equips que descansen es per la jornada 29 no? Si hi ha 5è partit a l'Euroleague amb Barça - Tau, el Tau torna a tenir avantatge físic pk descansa.
Aixìo dels equips que descansen es per la jornada 29 no? Si hi ha 5è partit a l'Euroleague amb Barça - Tau, el Tau torna a tenir avantatge físic pk descansa.