ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip

3 participantes

ACB-SM :: ACB :: Noticies

Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip Empty Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip

Missatge por Rodritu Dl 23 Mar 2009, 20:03

Doncs si, el Ricoh té problemes econòmics, i per això a començat una campanya perquè els socis comprin accions, i així intentar salvar-se. Aquesta noticia és de fa unes setmanes, però la vull posar avui, perquè com deia ahir en Manel Comas a la Tertúlia de Bàsquet del TotGira, el Ricoh és un equip de Play-Off, i cada any diuen "el miracle del Ricoh", però és mentida, el Ricoh és un equip de Play-Off i no hi ha miracles que valguin. Em va agradar molt aquest comentari d'en Manel. A sobre, ahir va aconseguir guanyar al Barça, i això té molt mèrit. Esperem que pugui salvar-se, i que no passi com li ha passat al Club Bàsquet Girona.

http://www.elsesports.cat/noticia/366492/basquet/El-Ricoh-Manresa-inicia-una-campanya-dampliacio-de-capital-per-intentar-salvar-la-crisi-economica-que-lafecta
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 117394
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip Empty Re: Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip

Missatge por Avalon.cat Dj 26 Mar 2009, 18:37

Això és recent però desde Novembre ja porten fen campanya per salvar el grup mitjançant la venda de samarretes amb el nom de "Tots som Manresa" a 10 € i es poden adquirir per internet:
Tots som Manresa

Jo vaig col·laborar comprant 5 samarretes. Si podem fer qualsevol cosa, per petita que sigui, per poder mantenir un equip català a la màxima categoria estatal, l'esforç paga la pena. A més que són 10 € i no els 60 de les accions ( On veure si puc o no participar-hi) que potser ja són més prohibitius.
Avalon.cat
Avalon.cat
Usuari honorífic
Usuari honorífic

Nombre de missatges : 35
Localització : Manhattan
Punts : 115395
Reputació al fòrum : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip Empty Re: Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip

Missatge por Rodritu Dj 26 Mar 2009, 18:48

Jo des de fa uns mesos que estic mirant de comprar-me una samarreta de Tots som Manresa. Com que tinc un poble a prop de Gava (Begues), i a Gava s'hi venen a prop de la piscina municipal i de La Bobila, per si coneixeu la zona de Gava, un dia d'aquests me'n anire a comprar una. El problema de comprar-la per Internet es que, per lo meyns a la web de 24segons (tenda de Mataró) el preu d'enviament es de 10 €. Esperem que es pugui salvar, i que no li passi com al Girona.
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 117394
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nexto Dv 27 Mar 2009, 15:56

Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip Samarreta4

A veure si aconsegueixen pressupost per quedar-se a l'ACB.
nexto
nexto
Moderador
Moderador

Nombre de missatges : 106
Localització : En el fòrum
Punts : 116402
Reputació al fòrum : 0

http://nextowrite.tk

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt