Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip
3 participantes
Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip
Doncs si, el Ricoh té problemes econòmics, i per això a començat una campanya perquè els socis comprin accions, i així intentar salvar-se. Aquesta noticia és de fa unes setmanes, però la vull posar avui, perquè com deia ahir en Manel Comas a la Tertúlia de Bàsquet del TotGira, el Ricoh és un equip de Play-Off, i cada any diuen "el miracle del Ricoh", però és mentida, el Ricoh és un equip de Play-Off i no hi ha miracles que valguin. Em va agradar molt aquest comentari d'en Manel. A sobre, ahir va aconseguir guanyar al Barça, i això té molt mèrit. Esperem que pugui salvar-se, i que no passi com li ha passat al Club Bàsquet Girona.
http://www.elsesports.cat/noticia/366492/basquet/El-Ricoh-Manresa-inicia-una-campanya-dampliacio-de-capital-per-intentar-salvar-la-crisi-economica-que-lafecta
http://www.elsesports.cat/noticia/366492/basquet/El-Ricoh-Manresa-inicia-una-campanya-dampliacio-de-capital-per-intentar-salvar-la-crisi-economica-que-lafecta
Re: Ricoh Manresa inicia una campanya per salvar l'equip
Això és recent però desde Novembre ja porten fen campanya per salvar el grup mitjançant la venda de samarretes amb el nom de "Tots som Manresa" a 10 € i es poden adquirir per internet:
Tots som Manresa
Jo vaig col·laborar comprant 5 samarretes. Si podem fer qualsevol cosa, per petita que sigui, per poder mantenir un equip català a la màxima categoria estatal, l'esforç paga la pena. A més que són 10 € i no els 60 de les accions ( On veure si puc o no participar-hi) que potser ja són més prohibitius.
Tots som Manresa
Jo vaig col·laborar comprant 5 samarretes. Si podem fer qualsevol cosa, per petita que sigui, per poder mantenir un equip català a la màxima categoria estatal, l'esforç paga la pena. A més que són 10 € i no els 60 de les accions ( On veure si puc o no participar-hi) que potser ja són més prohibitius.
Avalon.cat- Usuari honorífic
- Nombre de missatges : 35
Localització : Manhattan
Punts : 115395
Reputació al fòrum : 0
Jo des de fa uns mesos que estic mirant de comprar-me una samarreta de Tots som Manresa. Com que tinc un poble a prop de Gava (Begues), i a Gava s'hi venen a prop de la piscina municipal i de La Bobila, per si coneixeu la zona de Gava, un dia d'aquests me'n anire a comprar una. El problema de comprar-la per Internet es que, per lo meyns a la web de 24segons (tenda de Mataró) el preu d'enviament es de 10 €. Esperem que es pugui salvar, i que no li passi com al Girona.
A veure si aconsegueixen pressupost per quedar-se a l'ACB.
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum