ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Puntuacions Finals

Ir abajo

Puntuacions Finals Empty Puntuacions Finals

Missatge por Rodritu Dg 01 Mar 2009, 19:04

Doncs be, aquesta ha estat una jornada bastant (per no dir molt) dolenta. Porto una ratxa de partits de valoracions que arriben com a màxim als 180, després de unes jornades seguides de 190 i 200. A la General segueixo baixant, i ara mateix em coloco 70.057, després d'haver arribat a la posició 65.702, i cada cop veig més lluny el meu objectiu, que és entrar al Top50000. Com ja he pogut comprovar, la jornada ens ha anat bastant malament a tots en general, i amb la meva mala puntuació, he conseguit quedar 5º a la nostra lliga privada. La veritat, es que he fet 193 amb el meu segon equip, però vaig fer els canvis bastant ràpid sense pensar-m'ho gaire. Salut a tothom! Us deixo el meu equip aquí:

Ricky 26,40 (+)
Avdalovic 17
Llull 4

English 0
Blanco 13,20 (+)
Rakocevic 18 (+)
Martínez 6

Banic 8,40 (+)
Borchardt 26
Reyes 31
Rey 12
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113234
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum