ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Final del fòrum

2 participantes

Ir abajo

Final del fòrum Empty Final del fòrum

Missatge por Rodritu Dg 03 Gen 2010, 20:44

Bé, quan em vaig decidir a crear aquest fòrum, tenia pensat, encara que fós complicat, que fós un fòrum de trobada per a parlar del SM i de la ACB però en català, i l'ho que m'he trobat en poc temps es falta de motivació. Aquest any, sent més per aquí i creant nous posts -que encara que no ho sembli, és complicat de portar-ho tot al dia- vaig penasr que s'animaria gent a parlar, escriure, comentar, etc. Però veig que no, que l'únic post més o menys actiu és el de la lliga privada. Per això no deixo el fòrum ja, perquè la lliga privada està en curs, però quan s'acabi la lliga regular de la ACB, el fòrum acabarà.

Salutacions!
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113654
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Final del fòrum Empty Re: Final del fòrum

Missatge por apahoquei Dg 14 Feb 2010, 19:42

A mi personalment em sap molt greu aquesta pèrdua tan important d'aquest petit però meravellós fòrum. Haig de dir que em sento en part culpable perquè aquest any m'he vist més enfeinat amb altres coses i no he pogut estar tan actiu com l'any passat. M'agradaria felicitar l'admin Rodritu per aquest gran treball realitzat els últims dos anys i animar-lo a seguir endavant amb els nous reptes que es proposi. Sempre seguiràs entre nosaltres i et donarem ànims en tot el que facis. T'acompanyo en el sentiment en nom de tots.

Molta sort i fins una altra!

Pd: sort també al SM que aquest any vas fort i jo no XD.

Apaok,
Visca el Barça i visca Catalunya!
apahoquei
apahoquei
Moderador
Moderador

Nombre de missatges : 146
Punts : 112672
Reputació al fòrum : 0

http://apaok.foro.ws/

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum