ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).

Unirse al foro, es rápido y fácil

ACB-SM
Bon dia! Espero que us agradi el fòrum. Clickeu aquí si us voleu registrar o conectar. Gràcies per la visita :-).
ACB-SM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Conclusions

2 participantes

Ir abajo

Conclusions Empty Conclusions

Missatge por Rodritu Dv 15 Maig 2009, 23:22

Aquí és on escriurem que ens ha sebmlat la temporada, com em disfrutat, etc.

Be, fins la jornada 14, quan vaig obrir aquest fòrum, no vaig posar-me a mirar-me una mica lo del SuperManager. Els equips ja estaven... fets merda. Però al final, per la jornada 20 més o menys, em vaig proposar arribar a la posició 50000. Una última jornada em va fer enrederir, perquè vaig voler arriscar molt per acabar a lo gran, i el tir em va sortir per la culata. Ara estic ja aliviat perque s'ha acabat el "follón". La temporada en si de l'ACB m'ha encantat, i l'he seguit més que altres anys, molt més (també ajuda això de portar un fòrum especialitzat en aquestes coses), però ha acabat amb un mal regust de boca. Primer, el Ricoh s'ha quedat fora de Play-Off, i després, lo que més m'ha fotut, és que el Cai ha baixat. El Cai és un equip que li tinc molt apreci, el meu segon equip, però no han sapigut portar be des de la directiva i la banqueta les gestions. Enpart, s'ho mereixen. Ara ha esperar si el Dkv dongui la sorpresa (ojalá, i que ho hagi final catalana).
Rodritu
Rodritu
Admin
Admin

Nombre de missatges : 781
Localització : Allà on hi hagi basquetbol
Punts : 113654
Reputació al fòrum : 7

https://acb-sm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Conclusions Empty Valoracions...

Missatge por joanlopesoler Dl 18 Maig 2009, 22:06

Hola a tothom!

Bé, des del meu punt de vista la meva primera temporada al SM ha estat satisfactòria, ja que he entrat ja amb la temporada molt abançada. Per a mi aquest últim tram ha estat de prova, per veure com va... L'any que ve intentaré exhibir-me més (he, he, he).

Pel que fa a la lliga ACB penso que ha estat una bona temporada dels equips catalans, sobretot del Manresa que ha tingut opcions a disputar els play-off tot i els greu problemes econòmics del club. De la "Penya" no en puc destacar gaire cosa perquè haguessin pogut fer quelcom més en les altres competicions. D'aquesta manera el millor equip d'aquesta temporada a l'ACB és El Regal F.C. Barcelona, un gran equip que ja és hora de reconéixer els seus mèrits: segons a la lliga regular, semifinalistes de copa, tercers a la "final four" de berlín, i encara li queden els play-off per acabar una excel·lent temporada.

Com que veig que m'he allargar molt, ho deixo aquí. També vull enviar-li una salutació a l'administrador (rodritu) per la dedicació que ha exercit en aquest fòrum.

Gràcies i fins aviat!

joanlopesoler

PD: Per cert, sento molt no haver-me connectat gaire al fòrum. Aquesta és una nova promesa que faig per a l'any que ve.
avatar
joanlopesoler
Forers
Forers

Nombre de missatges : 15
Punts : 111389
Reputació al fòrum : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum